Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012

Αυξάνεται το υγραέριο και Μειώνεται το Diesel


Η κυβέρνηση μελετά την εξίσωση του φόρου κατανάλωσης στο υγραέριο με το φόρο του πετρελαίου κίνησης



Και να που για μια ακόμη φορά οι κυβερνώντες ενεργούν σαν να εμπαίζουν τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, μελετώντας την εξίσωση του φόρου κατανάλωσης στο υγραέριο με του πετρελαίου κίνησης (από 125 ευρώ στα 330 ευρώ για κάθε 1.000 λίτρα καυσίμου) για να αυξήσουν τα κρατικά έσοδα. 

Αν κάτι τέτοιο ισχύσει τελικά, η τιμή στο υγραέριο αναμένεται να διαμορφωθεί στα 1,20 ευρώ ανά λίτρο από 0,90 ευρώ που είναι σήμερα. 

Σε μια τέτοια περίπτωση, αφενός θα πληγούν οι εταιρείες του κλάδου της υγραεριοκίνησης, αφετέρου όσοι έχουν ήδη μετατρέψει τα αυτοκίνητά τους σε LPG θα αργήσουν αισθητά να κάνουν απόσβεση του κόστους. 

Σημειώστε πως η κατανάλωση υγραερίου (LPG) σε λίτρα είναι ελαφρώς υψηλότερη συγκριτικά με την αμόλυβδη βενζίνη. 

Υπολογίζεται πως το 2011 περίπου 20.000 οδηγοί τοποθέτησαν σύστημα LPG στο αυτοκίνητό τους, ενώ το πρώτο οκτάμηνο του 2012 έχουν ξεπεράσει τους 27.000!


Φτηνότερο το πετρέλαιο κίνησης
Τα πετρελαιοκίνητα από την άλλη φαίνεται πως θα ωφεληθούν από τις αλλαγές στη φορολογία. 
Η εξίσωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο θέρμανσης με το πετρέλαιο κίνησης που προωθεί η κυβέρνηση αναμένεται να γίνει στο 80% του φόρου που επιβάλλεται σήμερα στο πετρέλαιο κίνησης. 
Αυτό σημαίνει πως η τιμή λίτρου στο πετρέλαιο κίνησης θα μειωθεί από τα 1,50-1,55 ευρώ που είναι σήμερα στα 1,40-1,45 ευρώ περίπου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου